Паливні склади для пелет і тріски


Повною мірою оцінити переваги автоматизованого твердопаливного опалення можна лише при використанні паливного складу, який дозволяє не думати про завантаження палива протягом всього опалювального сезону.

Паливний склад дозволяє одноразово завезти необхідний обсяг палива, і впродовж року не залежати від постачальників, погодних умов і інших обставин.

Обсяг паливного складу залежить від потужності котла, розрахованого споживання пеллет або тріски, планування і об'єму приміщення і пр. Оптимальним вважається облаштування паливного складу в суміжному або підвальному приміщенні. При нестачі площі для складу в приміщенні - можливо будівництво окремого зовнішнього або підземного сховища.

Проектування і будівництво паливного складу - інженерно-технічна задача, яку необхідно вирішувати на етапі проектування приміщення. У разі вже побудованого споруди - дана задача ускладнюється, але швидше за все оптимальні варіанти топлівохраніліща можливі. Фахівці нашої компанії, спираючись на багаторічний досвід європейських партнерів, розробляють, і згодом здійснюють проекти паливних складів, для твердопаливного обладнання різних потужностей.

Варіанти паливних складів HERZ




Варіанти паливного складу в підвальному приміщенні / підземному сховищі


В даному випадку під паливний склад відводитися частина підвалу, або будуватися підземне паливосховище. Засоби подачі палива з складу - шнекові або пневматичні транспортери


Такий паливний склад особливо зручний, так як вітчизняні виробники пеллет ще не обзавелися спеціалізованим транспортом для доставки пеллет - і в кращому випадку доставляють паливо в мішках 15-50 кг., або біг-бегах вагою 650-1000 кг.

Приймальний жолоб або люк значно спрощує розвантаження палива і дозволяє приймати пелети у великій тарі (біг-бегах).


Інші варіанти паливних складів



При наявності в приміщенні достатнього простору - можливий монтаж каркасного паливного складу:

Каркасний склад складається з розбірного металевого каркаса (для полегшення монтажу в готових будівлях), вогнестійкої тканинної або синтетичної ємності для палива, механізмів завантаження і подачі палива.

Даний вид палива складів використовується тільки для пеллет.

Механізм завантаження палива в склад - пневматичний, що на сьогоднішній день практично нездійсненно (відсутній спеціалізований транспорт). Можливе завантаження складу вручну, через верх.



Зовнішній паливний склад силосного типу устанавліваеться, як правило близько окремо котелень, що стоять.

Силосний паливний склад являє собою ємність з днищем конічної форми, що спирається декількома вертикальними опорами на опорну основу. Циліндр силосу виготовляється з металевого оцинкованого листа. Товщина листа різна (залежність від ємності силосного складу), що забезпечує оптимальну міцність при мінімальній металоємності конструкції. Дах силосу являє собою конусну просторову конструкцію, з ущільнювальними прокладками. Вгорі дах має горловину для завантаження палива, обладнана сходами обслуговування, оглядовим люком. Конструкція даху виключає попадання в силос атмосферних опадів, проникнення птахів і забезпечує максимальну місткість палива. Днище силосного складу являє собою перевернутий конус, з кутом нахилу, що забезпечує оптимальні умови вивантаження палива з ємності самопливом. Висота опор силосного складу дозволяє здійснювати вивантаження палива з силосу самопливом в шнековий транспортер, що подає паливо в котельню установку. Завантаження силосного складу происходи за допомогою приймального лотка і шнекового транспортера, що дозволяє приймати паливо насипом.

Для силосних паливосховищ, потрібно досить мало місця для приймання і зберігання палива, і в основному вони застосовуються на промислових та комунальних котелень.

Протипожежна безпека паливних складів


Основним критерієм при проектуванні та будівництві паливних складів є протипожежна безпека. Щоб не допустити зворотного горіння (протління палива в склад) здійснюють ряд заходів:

    Шлюзовий затвір - використовується для розділення потоків подачі палива між котельні установкою і паливним складом. За рахунок розриву потоку, що подається палива ставати неможливим протління палива в паливний склад.

    Аварійне гасіння за допомогою плавкої вставки - Подавальний шнек оснащується системою аварійного вогнегасіння, яка складається з ємності для води, приєднаного шлангу і плавкої вставки.   Шланг від ємності приєднаний до штуцера, розташованому на трубі шнекового транспортера. На вході штуцера знаходиться плавковставка (запобіжник) - пробка з воску, яка під час займання палива у шнеку розплавиться, після чого вода заллє тліюче паливо.

    У більш прогресивних системах використовуються електромагнітний клапан з датчиком температури і вуглекислотний вогнегасник, що працюють за тим же принципом: датчик визначає критичне підвищення температури в шнеку (85-90 º С) - відкривається клапан і вуглекислота з вогнегасника - гасить тліюче паливо.

Твердопаливні котли

Продукти


 

Наші об'єкти: