Парові твердопаливні котли з рухомою колосниковою решіткою, паливо - тріска та пелети
0,5 - 10 т/ч



ПАРОВИЙ КОТЕЛ

паровий котел

Паровий твердопаливний котел ISB має триходову конструкцію. Товщина труб котла - 4 мм., відповідно до EN 10217 и EN 10216. Компанія ISIMEK виготовляє корпус котла, передні панелі і топку з сертифікованої листової стали P235GH і P355GH, згідно з EN 10208-2. Усі зварювальні роботи відповідають EN ISO 15614-1:2004. Котел ізольований мінеральними матами щільністю 90 кг/м³, обшитий оцинкованими листами з полімерним покриттям. Перед теплоізоляцією і складанням котел проходить гідравлічні випробування під тиском в 1,5 раз більше робочого.

Виробництво пари (теплова потужність): 500 - 10000 кг/год
Робочий тиск: 10 bar
Робоча температура пари: 187
Випробувальний тиск (Згідно з BS EN 12952-15:2003): 17 bar
Температура живильної води: 102°C

На котел встановлено наступне обладнання:
- Вибухобезпечні фронтальні двері;
- Передні та задні дверцята для огляду та чищення;
- Оглядове вікно з очисником від сажі;
- Дверцята для спалювання дров при ручному завантажуванні;
- Приєднувальні фланці;
- Обладнання пневматичного чищення конвекційної частини (Розділ 4);
- Запірна арматура, обладнання безпеки та обслуговування, КВП та інше обов’язкове обладнання, згідно з НПАОП 0.00-1.08-94 (Розділ 11).



ОБЛАДНАННЯ МЕХАНИЧНОГО ПОДАВАННЯ ПАЛИВА НА ГОРІННЯ

Система подачі палива складається з двох частин: бункера зі шнековим транспортером, та обладнання для спалювання палива в топці котла:

паровий котел

1. Оперативний бункер

Приймає тріску або пелети з зовнішнього складу палива (обладнується давачами рівня). До обладнання бункера входить пристрій змішування палива з окремим приводом. Цей механізм забезпечує рівномірний розподіл палива і запобігає його пресуванню, що дуже актуально при використанні тріски. Вивантаження палива із бункеру до шнекового транспортеру відбувається, крізь шлюзовий затвор (клапан-мигалка), який відповідає за протипожежну безпеку. Здійснює розрив потоку палива між бункером та шнеком. Робить неможливою зворотну тягу, і відповідно задимлення і протлівання палива у бункер, на разі виникнення зворотної тяги. Люк ревізії і плексигласове вікно дозволяють стежить за рівнем палива. Оперативний бункер поставляється ємністю 1,5 - 9 м³.

Внутрішня поверхня камери згоряння покрита жароміцним і вогнестійким матеріалом. Завдяки важкої футеровці підтримується стабільна необхідна температура в камері згоряння (800 ~ 950 °C), що полегшує процес згоряння палива, а також забезпечує високі екологічні показники.

2. Паливний шнековий транспортер

Дерев’яна тріска або пелети транспортуються до пристрою спалювання (стокеру) за допомогою шнека з товстими лезами який працює від незалежного приводу. Вал шнека виконаний зі спеціальної сталі. Леза шнека виконані з нержавіючої сталі і зварені спеціальним електродом. Для забезпечення автоматичної роботи, привід обладнаний частотним регулюванням. Шнек для подачі палива з котлового бункера обладнаний системою пожежогасіння. Протипожежна система перешкоджає попаданню вогню в бункер. Регулювання кількості палива відбувається за рахунок блоку управління швидкістю.

3. Рухома колосникова решітка

Принцип дії


Метод спалювання   — псевдозріджений киплячий шар   на рухомій похилій колосниковій решітці обернено-поступальної дії з   гідравлічним приводом. Матеріал колосників   — ковкий чавун   28% хрому, 2%   нікелю.

Технологія спалювання твердого палива на   нерухомій похилій колосниковій решітці дозволяє ефективно спалювати всі види біопалива, крім пилоподібного.

Камера згоряння має форму паралелепіпеда. Колосники встановлені каскадом таким чином, що кожен наступний колосник частково накриває попередній. При цьому ряди колосників діляться на   рухливі і   нерухомі. Між колосниками в   вертикальній і   горизонтальній площинах є сопла, через які здійснюється дуття в   шар палива і   під нього.

Рухливі ряди колосників, рухаючись вперед і   назад по   нерухомим колосникам, зіштовхують паливо до   низу решітки і   при цьому шурують його, це істотно покращує умови горіння палив з   низькою калорійністю   і (або) підвищеною зольністю. Рухливі колосники приводятся в   рух за   допомогою гідравлічного приводу. В   приводному механізмі передбачена можливість регулювання частоти зворотно-поступальних рухів колосників, чим забезпечується регулювання продуктивності решітки.

Паливо гідроштовхачем подається на самий верхній колосник. Під дією тиску нової порції палива, воно рухається в сторони і в низ, заповнюючи всю площу поверхні колосників. Напрямок руху повітря що подаєтся, для горіння, збігається з напрямком руху палива, завдяки чому повітря також сприяє переміщенню палива в потрібному напрямку. У топках над похилою поверхнею колосників є спеціальний притискний екран з вогнетривкого матеріалу, що витримує температуру 1650 ˚С. Даний екран направляє полум'я від низу до верху, в протитечію руху палива. Це дає 2 переваги:

  • Полум'я робить довший шлях, чим забезпечується більш повне згоряння палива, зменшується кількість іскор.
  • Полум'я що підіймаєтся над вологим паливом, підсушує його, покращуючи процес його спалювання, що обумовлює можливість спалювання палива з   вологістю до   55%

  • Остаточний дожиг палива відбувається на самому нижньому - горизонтальному колоснику з щілинними отворами, через які зола потрапляє в зольник.

    Конструкцією котлів передбачено автоматичне видалення золи та незгорілих залишків за межі топкового обсягу котла, в окремий зольний контейнер. Транспортер золоудаления має незалежний окремий привід, з включенням від контролера котла.

    Переваги технології спалювання на рухомій похилій колосниковій решітці:


  • можливість роботи на паливі з низькою енергетичною цінністю, високою вологістю і зольністю, низькою температурою спікання золи;
  • висока стабільність процесу горіння складних видів палива;
  • високі екологічні показники процесу спалювання, що особливо важливо для утилізації складних та   сильно забруднених видів палива.
  • Періоди подачі палива, кількість і інтенсивність повітря в топці, підтримка заданої температури теплоносія, стан режиму «stand-by», налаштування системи автоматичного золовидалення і інші робочі параметри котла управляються за допомогою електронної системи управління, яка дозволяє експлуатувати котел з тимчасовою присутністю персоналу.

    Автоматика котла забезпечує оптимальні умови згоряння палива, модуляцію потужності в   межах 20-100%, протиаварійне і   протипожежну сигналізації.




    паровий котел

    СИСТЕМА ПНЕВМАТИЧНОГО ОЧИЩЕННЯ КОНВЕКЦІЙНОЇ ЧАСТИНИ КОТЛА

    За допомогою автоматичної системи чистки труб котла димогарні труби можуть бути очищені без зупинки котла. В технологічних дверцятах конвекційної частини котла встановлено імпульсні трубки, канали подачі стисненого повітря, електромагнітні клапани та ресивери.

    Очищення газоходів проводиться стислим повітрям. Після кожного «пневмоудару» частина золи потрапляє в золоуловлювач (мультициклон), а друга частина падає в топку котла.

    Без установки автоматичної системи котел можливо чистити тільки після його зупинки і охолодження. ККД котла падає внаслідок несвоєчасної очистки.





    паровий котел

    СИСТЕМА ЗОЛОВИДАЛЕННЯ

    Зола, яка утворюється в процесі згоряння палива видаляється за межи топки котла за допомогою спеціальних шнекових транспортерів у зольний контейнер, або до загальної системи золовидалення котельні (від котла, мультициклону та економайзеру – за межи котельної)






    паровий котел

    МУЛЬТИЦИКЛОН

    Мультициклон (золоуловлювач) виконаний з вуглецевої сталі і встановлений на виході з котла для очистки димових газів від золи і пилу. Окремі циклони (що входять до складу мультициклону) виготовлені за допомогою спеціального лиття, та встановлені всередині золоуловлювача. Очищення димових газів відбувається внаслідок дії на частки відцентрової сили, в момент обертання всередині циклонів. Контейнер для збору золи розташований під мультициклоном, та відокремлюється від нього ручною заслінкою.

    Можливо виконання мультициклону без контейнера та заслінки, з шлюзовим затвором (клапан-мигалка), завдяки якому можливо виконати автоматичне золовидалення з мультициклону до загальної системи золовидалення котельні.

    Мультициклон має необхідні люки для чищення, а також може бути додатково обладнано системою пневматичної очистки, яка працює в автоматичному режимі та не потребує зупинки котла.

    Між котлом і димовою трубою встановлений обхідний канал, на якому встановлена пневматична засувка, яка забезпечує тягу в димоході, чим запобігає задимлення котельні при аварійних становищах.



    паровий котел

    ЕКОНОМАЙЗЕР

    Температура вихідних газів парового котла становить близько 250°C. Завдяки економайзеру, за рахунок високої температури відхідних газів підігрівається припливне повітря. Підігріте повітря по спеціальним утепленим повітроводам потрапляє в топку, таким чином ККД підвищується приблизно на 5%.

    Економайзер має необхідні люки для чищення, а також може бути додатково обладнано системою пневматичної очистки, яка працює в автоматичному режимі та не потребує зупинки котла.








    паровий котел

    ВЕНТИЛЯТОР ВИХІДНИХ ГАЗІВ

    Термостійкі вентилятори вихідних газів виготовляються з вуглецевої сталі. Ротор відцентровано і відбалансовано в статичному і робочому режимі. Вентилятори обладнані ремінною передачею. Оптимальна швидкість обертання може бути налаштована за допомогою заміни ременя. Вентилятори, мають високу зносостійкість, відрізняються тихою роботою і відсутністю вібрацій. При виробництві димососів використовуються підшипники SKF або FAG.

    Точне налаштування швидкості обертання регулюється за допомогою частотного регулятора, в залежності від виду палива, вологості і розміру.




    паровий котел

    ДИМОХІД

    Для відведення продуктів згорання від котлу використовується відокремлений секційний димохід внутрішнім діаметром 600 мм., виведений, крізь покрівлю котельні на відмітку + 18,000 від рівня чистої підлоги котельного залу. Димар виконаний за ТУ У 45.2-36442266.001-2003 і виробляються підприємством ТОВ «Версія Люкс» у наступній тришарової конструкції:
    Внутрішній шар - з кислотостійкої нержавіючої сталі, товщиною 0,8 мм;
    Другий шар - ізоляція з базальтового волокна, завтовшки З0 мм;
    Зовнішній шар - захисний, з оцинкованого металу, товщиною 0,8 мм.

    У верхній частині димоходу встановлюються конічне закінчення. Димохід та внутріщні газоходи обладнується противибуховими клапанами.

    Для відведення конденсату і чищення в нижній частині димоходу встановлюється ревізія з люком для чищення і патрубком для відведення конденсату.

    Димохід монтується в самонесучу металеву башту.



    паровий котел

    УПРАВЛІННЯ, АВТОМАТИКА

    Система управління і контрольна панель збираються компанією ISEMEK на базі обладнання Siemens, ABB або аналогічних матеріалів, у відповідності чинним європейськими стандартами. Автоматичне управління здійснюється на основі отримання сигналів від датчиків, таких як реле рівня, термостати, датчики тиску.

    Поворотний клапан, вентилятор подачі повітря для горіння, димосос, шнек подавання палива з шлюзовим затвором - управляються за допомогою частотних регуляторів.

    Керування системою та регулювання параметрів здійснюються за допомогою кольорового сенсорного 10-ти дюймового дисплея.

    Можливо встановлення стаціонарного аналізатора димових газів для контролю складу викидів та постійного забезпечення оптимального співвідношення повітря-паливо, для створення умов горіння з високим ККД та екологічними показниками.

    Вихідні гази - температурні значення в камері згоряння і викиди димових газів контролюються автоматично системою.

    Можливість управління в ручному режимі

    Контроль параметрів на моніторі.



    паровий котел

    ЗАПІРНА АРМАТУРА, ОБЛАДНАННЯ БЕЗПЕКИ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ, КВП ТА ІНШЕ ОБЛАДНАННЯ

    Устаткування, що поставляється з котлом:

    Головний паровий клапан DN125 (Thermo Brand) - 2 шт.
    Запобіжний клапан Ø 40 (Thermo) - 2 шт.
    Манометр Ø160, 0-10 кг/cm³ (Pakens) - 2 шт.
    Термометр Ø100, 0-200 ° C - 2 шт.
    Магнітний індикатор рівня 500 mm - 2 шт.

    Система керування котлом Spirax Sarco у комплекті:
    • LC1350 контролер рівня.

    Система живлення котла водою у комплекті:
    • Ø40 Зворотний клапан - 2 шт;
    • Ø40 Запірний клапан - 4 шт;
    • Живильні насоси (2 шт) Grundfos з необхідною арматурою та обладнанням;
    • Повітровідвідник - 1 шт.

    Система нижньої автоматичної продувки котла у комплекті:
    • ABV Нормально закритий пневматичний клапан;
    • BT 1050 Контролер.

    Система безперервної продувки котла Spirax Sarco BCS 23 у комплекті:
    • BC3250 Контролер;
    • BCV 30 Продувний клапан CP30;
    • Датчик провідності з монтажним комплектом;
    • DCV 2 зворотний клапан BSA3 Stop Valve.



    Технологічна схема котельного обладнання


    1. Транспортер подавання палива з зовнішнього складу палива
    2. Оперативний бункер котла
    3. Шнек подавання палива на спалювання
    4. Гідравлічний штовхач
    5. Паровий котел ISIMEK ISB
    6. Рухома решітка
    7. Важка футеровка
    9. Шнек золовідалення
    10. Обвідний газохід
    11. Мультициклон
    12. Повітряний економайзер
    13. Витяжний вентилятор (димосос)
    14. Димова труба


    Допоміжне обладнаня


    Обладнання для приймання, зберігання і автоматичної подачі пелет в котли. Фахівцями нашої компанії напрацьований великий досвід проектування, монтажу та експлуатації різних по конструкції паливних складів... і устаткування паливоподачі.

    Твердопаливні котли

    Продукти


    Наші об'єкти: